اهمیتی ندارد که احمدی نژاد علاقمند است بازهم در قدرت بماند
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

 انتخابات ریاست نزدیک به 3 ماه دیگر برگزار می‌شود و به همین دلیل فضای سیاسی را تحت تاثیر خود قرار داده است. سردار کوثری با اشاره به اهمیت روی کار آمدن یک رییس جمهوری اصولگرا به خبرنگار شفاف گفت: جبهه اصولگرایی باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد و با استفاده از همه پتانسیل‌های خود، شرایطی را به وجود بیاورد تا دولتی برآمده از اصولگرایی زمام امور را در ۴ سال آتی به عهده خود بگیرد. 

 
نایب رییس کمسیون امنیت ملی مجلس همچنین با اشاره به سه قطبی بودن انتخابات گفت: در انتخابات آتی هم اصولگرا‌ها و هم اصلاح طلب‌ها و نزدیکان دولت حضور خواهند داشت، به همین دلیل اینکه چطور وارد انتخابات شویم و چند کاندیدا را معرفی کنیم، مهم است اما مهم‌تر این است که «رییس جمهور» ی در ۲۴ خرداد سال بعد به عنوان منتخب مردم معرفی شود که اولویت‌هایش توجه نشان دادن به باید‌ها و نبایدهای نظام و انقلاب باشد و حضور در راس دولت را فرصتی برای خدمت بداند نه قدرت طلبی، چرا که در غیر اینصورت ندانم کاری‌های احتمالی هزینه‌های زیادی را به جامعه تحمیل کند. کوثری البته این اظهار نظر را هم مطرح می‌کند که «اگر هم رییس جمهوری بعدی نتواند آنطور که باید رفتار کند و تصمیم‌های غلط بگیرئد، حتما به تحرکاتش واکنش نشان خواهیم داد و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا کشور را با مشکل و مردم را با محدودیتهای مختلف مواجه کند. 
 
او در این رابطه ادامه داد: برای آنهایی که مرام اصولگرایی را اولویت خود می‌دانند، هیچ فرقی ندارد که اسم رییس جمهوری چه باشد و به کدام طیف سیاسی تعلق داشته باشد. هر کسی که به عنوان نفر اول اجرای کشور انتخاب شود، باید بداند که انتخاب شده است تا خدمت کند نه قدرت طلبی، پس باید این مساله را همیشه در نظر داشته باشد که در صورت تخلف، حتما موانعی را پیش روی خود خواهد دید. 
 
 
نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چگونگی حضور اصولگرایان در این اتفاق مهم اظهار داشت: جبهه اصولگرایی شرایط حساسی را در حال تجربه کردن است و به همین دلیل باید برنامه ریزی خوبی داشته باشند تا بتواند همانند انتخابات این چند سال اخیر، انتخابات را به نفع خود تمام کند و بار دیگر زمام امور کشور به دست اصولرگرایان بیفتد. به همین دلیل باید تلاش کنیم تا همه اصولگرایان در کنار هم وارد انتخابات شوند تا احتمال موفقیت بالا‌تر برود. چرا که حضور یک کاندیدای واحد باعث خواهد شد که رای‌هایی که قرار است به حساب اصولگرایی ریخته شود، یک مسیر مشخص را طی کند و دچار پراکندگی نشود. 
 
او با اشاره به نگرانی‌هایی که در خصوص فعالیت انتخاباتی طیف حاکم بر دولت به وجود آمده است، افزود: مردم به خوبی متوجه می‌شوند و اگر کسی دست به این کار بزند، حتما مردم واکنش مناسبی به چنین تحرکاتی خواهند داد. اگر ببینند کسی سوء استفاده کند حتما از جانب جامعه با برخورد لازم روبرو خواهد شد. 
 
باید گفت که خیلی افراد خیلی از مسایل را در ذهن خود می‌پرورانند و دنبال این هستند که اهدافشان را عملی کنند. هاشمی رفسنجانی هم دنبال این بود تا با تغییر قانون اساسی در انتخابات دولت هفتم برای سومین بار متوالی کاندیدا شود که وقتی نتوانستند، حزب کارگزاران را تشکیل دادند تا همچنان بتوانند در عرصه باشند. 
 
همچنین در زمان آقای خاتمی هم حتی از براندازی حرف می‌زدند و تا بتوانند حاکمیت را در اختیار خود بگیرند. همانطور که گفتم مهم رای و نظر مردم است که در هر حالتی حرف اول و آخر را خواهد زد. این نماینده مجلس در همین رابطه ادامه داد: احمدی‌نژاد شاید هم علاقه‌مند باشد که همچنان در راس قدرت بماند. این اصلا اهمیتی ندارد. مهم، این است که مردم باید انتخاب کنند و آن‌ها تشخیص می‌دهند که چه کسی باشد و چه کسی حاشیه نشین شود. به همین دلیل نگرانی‌ها درباره اینکه گفته می‌شود دولتی‌ها به نوعی این هدف را دنبال می‌کنند که دولت یازدهم را هم در دست بگیرند، نگرانی‌هایی بی‌موردی است. 
 
محمد اسماعیل کوثری در پایان سخناش گفت: ایران و نظام اسلامی شرایط حساسی را به در داخل و بین الملل در حال تجربه کردن هستند و به همین دلیل همه باید شرایطی را به وجود بیاوریم تا انشاء الله انتخابات در فضایی منطقی و آرام برگزار شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب